
Adana Başkent Hastanesi Onkoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Özgür Özyılkan 6 Şubat Depreminde evinin kapılarını açtığı hastasını sağlığına kavuşturarak İstanbul’a yolcu etti.
Misafir olarak geldiği İskenderun’da rahatsızlanarak Adana Başkent Hastanesi Onkoloji Bölümünde tedaviye başladıkları anda Kahraman Maraş merkezli 6 Şubat depremine yakalanan Fatma Uğur Yeniçeri İskenderun’daki misafir olarak kaldığı evin hasar görmesi sonucu Adana’da evinin kapılarını açarak misafir eden Başkent Hastanesi Onkoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Özgür Özyılkan Meme Kanseri hastası Fatma Uğur Yeniçeri’nin tedavi sürecinin en ağır döneminin başarı ile tamamlaması sonucu Onkoloji bölümündeki vedalaşma anında hem sevinç hem göz yaşı bir aradaydı.
Başarılı bir tedavi süreci geçiren Fatma Uğur Yeniçeri eski sağlığına tekrar kavuşturarak 3 aylık kontrollerine başlayan Adana Başkent Hastanesi Onkoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Özgür Özyılkan “Benim için bütün hastaların tedavi süreçleri ve onların tedaviye olumlu cevap vermeleri çok önemlidir. 6 Şubat depreminde kaldığı evin hasar almasına rağmen o günkü kemoterapi tedavisi olmak için kafası yaralı şekilde hastanemize müracaat etmişti, Bu anı hiç unutamıyorum. Bize 1 battaniye 1 yastık verin biz araba da yatarız demeleri beni çok üzmüştü, onları öyle bırakamazdım bu nedenle Fatma Uğur Yeniçeri’nin benim yanımda, hastanemizde çok ayrı bir yeri vardır. Uzunca bir tedavi ve ameliyat sürecinden sonra tekrar sağlığına kavuşturarak İstanbul’a yolcu ettik, Ancak takibimiz tabiki sürecek” dedi