BAŞKAN YARDIMCISI MEHMET BELEN VEDA ETTİ. “BİR TARAFTA ÜZÜNTÜ, DİĞER TARAFTA SEVİNÇ”

BAŞKAN YARDIMCISI MEHMET BELEN VEDA ETTİ. “BİR TARAFTA ÜZÜNTÜ, DİĞER TARAFTA SEVİNÇ”
REKLAM ALANI
Yayınlama: 30.03.2024
Düzenleme: 31.03.2024 10:06
219
A+
A-

 

MEHMET BELEN’DEN HÜZÜNÜ VEDA  !

BİR TARAFTA HÜZÜN, BİR TARAFTA SEVİNÇ

İskenderun Belediyesinde geçici görevde bulunan Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Belen Belediye personeli ile vedalaştı.

22 Ocak 2020 tarihinde 5. Belediye başkan yardımcısı olarak görev yapan ve yaptığı hizmetlerle şehrimize kattığı değerlerle ve hizmetlerle anılacak olan Mehmet Belen Önümüzdeki dönem İskenderun Belediyesinde görev almamak üzere vedalaşarak asli görev yeri olan vergi dairesi müdürlüğü’ne tekrar dönüş yaptı.

Vedalaşma töreninde hüzünlü anların da yaşandığı göz yaşlarını tutamayan  çalışma  arkadaşlarından helallik isteyen Mehmet Belen Çok uzağa gitmediğini herkese kapısının açık olduğunu bundan sonra Vergi Dairesinde görev yapacağını belirterek başı sıkışan darda kalan kim olursa olsun her zaman olduğu gibi yine yanında olacağını söyledi.

Yaptığı başarılı hizmetlerle adından sıkça bahsettiren,  kapısını her zaman halka açık tutan memurunun yanında olan Mehmet Belen “Ben İskenderunlu değilim ama İskenderun benim sevdam oldu. Bende artık İskenderunluyum. İskenderun’uda  İskenderun’u da çok seviyorum. Makamlar ve mevkiler gelip gider. önemli olan yapılan hizmetlerle anılmaktır. Burada depremi hep beraber yaşadık Bir olduk kardeş olduk, Hiçbir zaman İskenderun Belediyesindeki çalışma arkadaşlarımı unutmayacağım, onlarında beni unutmayacağın dan eminim. Yine aklımda gönlümde hep onlarla olacak bunu bilsinler bana yeter” dedi.

Hatay Vergi Dairesi Başkanlığında önemli göreve ataması beklenen Mehmet Belen’in  tekrar vergi dairesine dönmesi büyük sevinçle karşılandı.

REKLAM ALANI
test 123
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.