İskenderunspor Klüp Başkanın Hakan Bolat beklenen açıklamayı yaparak “Benden Buraya Kadar Ne yaptıysam Çocukluk Hayalim İçin Yaptım. Hiç Pişman Değilim” dediHakan Bolat “Değerli Turuncu Mavi Sevdalıları
Büyük Bir Heyacan ve Aşk ile Başladığım iskenderun Spor Başkanlığı
Maalesef Son iki yıl Stadsız Mücadele Etmek ve Deprem Felaketi ile Benim İçin Acı ve Zor Mücadeleye Dönüştü
Yinede Şehrimizi En iyi Şekilde iki Yıl Temsil Ettik
Maalesef Benim İçin En Büyük Hayal Kırıklığı Belediye Başkanlığı Seçimlerinden Sonra Oldu Eskisinden Daha Fazla Yalnız Kaldım !!
Gönül İsterdiki Hatay Spor un Kümede Kalması için verlien Desteğin Yüzde onu
Play Off yolunda İskenderun Spor ‘ a verilseydi .
Geldiğim Bu Durumda Aile Olarak Maddi ve Manevi Olarak Çok Yorulduk
Küresel Ekonomik Sıkıntıların devam ettiği Bu Ortamda Tek Başımıza Devam Etmemiz Mümkün Değildir .
Bu nedenlerdendirki
İskenderun Spor’u kapatmak zorundayız
Tabiki İskenderun Spor’u Devam Etmek
isteyen varsa kulübü devir edebiliriz .
Ama ben Böyle Böyle Bir Babayiğidin Çıkacağını Tahmin Edemiyorum.
Ne yaptıysam Çocukluk Hayalim İçin Yaptım
Hiç Pişman Değilim , Bir şampiyonluk Yaşadık ve Ömür Boyu Saklıyacağım Bu Fotoğrafım Var .
Tüm Haklarım İskenderun Spor Taraftarlarına Helal Olsun
Hoşçakalın Allaha Emanet Olun” şeklinde açıklamada bulundu.
“