Cumhuriyet Halk Partisi Dörtyol Belediye Başkan adayı Doktor Bahadır Amaç
“Dörtyol’a, Dörtyol’luya hizmet etmek benim boynumun borcudur”
Dörtyol’da tarafsız eşit hizmet vermek için aday olduğunu söyleyen Bahadır Amaç, Bugüne kadar bir Hekim olarak hizmet ettiğini, bundan sonra da Dörtyol’un hak ettiği yere gelmesi için gece gündüz çalışmaya devam edeceği konusunda, Dörtyol halkına söz verdi.
Seçim çalışmaları için Dörtyol’da Mahalle köy cadde ve sokaklarını adım adım gezen Doktor Bahadır Amaç Ben Dörtyol’u dün de sokak sokak cadde Cadde Mahalle mahalle adım adım gezerken, Bugün de geziyorum halkın içinden sorunları bilen birisiyim.
Amacımıza, gayemizde Dörtyol’un hakkettiği en güzel yere gelmesidir diyen Bahadır Amaç 1 Nisan sabahı Dörtyol en güzel bir güne başlangıç yapacağını söyledi.