Kamu Çalışanları Hak Sendikaları Hatay İl Başkanı Ahmet Yaslı 1 Mayıs İşçi bayramı nedeniyle yaptığı yazılı açıklamada 1 Mayıs İşçi Bayramı’nı “En yüce değer olan emeğin sömürülmediği, sosyal adaletin sağlandığı, iş güvenliğinin güvence altında ve en güçlü şekilde sağlandığı, sendikal örgütlenmenin yaygınlaştığı bir Türkiye’yi gerçekleştirme yolunda 1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramınız kutlu olsun” mesajı ile kutladı.

Ahmet Yaslı “1 Mayıs, emeğin mücadele günüdür. İşçi sınıfının hakları için verilen mücadele asla son bulmayacak. Birlikte güçlüyüz,Emekçilerin omuzlarında yükselen her başarı, onların birlik ve dayanışmasıyla mümkün olur. Nice 1 Mayıslara! Bugün, geçmişten bugüne emeğiyle yaşamı şekillendiren tüm işçi kardeşlerimizin ve emekçilerin 1 Mayıs İşçi Bayramı’nı kutluyorum. İyi ki varsınız. 1 Mayıs, emekçilerin seslerini yükselttiği, haklarını aradığı ve birlikte daha güçlü olduklarını gösterdiği bir gün. İşçi sınıfının her daim yanındayız. Emekçilerin alın teriyle kurulan dünyada, adalet ve eşitlik için mücadele etmekten asla vazgeçmeyeceğiz. 1 Mayıs İşçi Bayramı ‘nı kutluyor, mücadelelerinizde yanınızda olduğumuzu bilmenizi istiyorum. Bugün, tüm emekçilerin alın teriyle kazandığı haklarını kutladığımız bir gün. Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzel bir dünya için mücadele etmeye devam edeceğiz.” şeklinde açıklamalarda bulundu.