

Ahbap Derneği’nin kurucusu ünlü sanatçı Haluk Levent, deprem bölgesi Gaziantep’in İslahiye ilçesi’nde yapmayı sürdürdükleri 2+1 konutların bittiğini duyurdu. Projenin görüntülerini paylaşan ünlü sanatçı, “An itibariyle deprem bölgesinde (Malatya, Gaziantep Nurdağı) yaptığımız 2+1 konutlarımız bitti.” dedi. Konutlar, evi yıkılmış ve engelli bireyi bulunan ailelere verilecek.
AHBAP Derneği kurucusu Haluk Levent, Malatya ve Nurdağı’nda depremzedeler için inşa ettirdikleri evlerin teslime hazır hale geldiğini açıkladı. Konutlar, evi yıkılmış ve engelli bireyi bulunan ailelere verilecek.
SIRADA SÖZ VERDİĞİMİZ 21 OKUL DAHA VAR
Haluk Levent, sosyal medya hesabından, Ahbap Derneği’ nin deprem bölgelerinde (Malatya, Gaziantep Nurdağı), kalıcı konut yapmak için çalışmaların bittiğini duyurdu.Projenin görüntülerini paylaşan ünlü sanatçı, “An itibariyle deprem bölgesinde (Malatya, Gaziantep Nurdağı) yaptığımız 2+1 konutlarımız bitti. Çevre düzenlemesini bekliyoruz. Sırada söz verdiğimiz 21 okul daha var.” paylaşımında bulundu.
GAZİANTEP’TE 450 EVİ TAMAMLADI
6 Şubat depremleri sonrası kurucusu olduğu AHBAP Derneği ile harekete geçen sanatçı Haluk Levent Adıyaman, Hatay, Maraş, Malatya ve Antep’te 2+1 çelik konstrüksiyon evlerin inşaatlarına başlamıştı. Toplam 1150 çelik evin yapılacağı proje kapsamında Malatya’ya 252 çelik evin yapımı tamamlandı. Ahbap, Gaziantep’te ise 1300 evin ilk etabı olan 450 evi tamamladı.